niedziela, 2 października 2016

Ulubieńcy września 2016r.


Hej Kochani,

przyszedł czas na ulubieńców ! :) Cały weekend przeleżałam w łóżku bo dopadło mnie choróbsko... jest lepiej więc mam nadzieję, że od poniedziałku już będzie dobrze. Czas pędzi w takim tempie, że już mamy październik więc przyszedł czas na rzeczy które towarzyszyły mi w ubiegłym miesiącu, nie będzie tego dużo.

Oczywiście ulubieńcem od zawsze jest mój Tangle Teezer nie rozstaje się z nim, idealnie sprawdza się w rozczesaniu moich długich gęstych włosów. Nie ukrywam, że uciążliwe było czyszczenie tej szczotki i natrafiłam na to urządzenie u Doroty z kanału Olfaktoria która polecała te urządzenie. I ja podaję dalej gdyż jestem bardzo zadowolona, lubię jak coś ułatwia mi życie ;) Koszt takiego urządzenia to 7,99 w Rossmann.


Kolejnym ulubieńcem który na ustach wygląda tak delikatnie z lekkimi drobinkami, Sisley nr.13. Nadaje piękny delikatny efekt, minusem jest że zostawia ślady na szklankach.. ale i tak uwielbiam.


Ciągłe pytania co robię, że mam takie długie rzęsy to właśnie dzięki tej maskarze. Jest to moje ente opakowanie i jak na razie nie znalazłam która jej dorównuje. Przetestowałam wiele... te bardzo drogie i te tanie... Maskara z Eveline Cosmetics kosztuje około 13zł więc na pewno z niej nie zrezygnuje.

Mini produkt z Clinique, bardzo fajny krem na dzień który ma za zadanie nawilżać skórę przez cały dzień. Bardzo wydajny produkt, na pewno do niego wrócę ;)


Ten płyn micelarny jest moim ulubieńcem i zostanie myślę na zawsze lub do tego momentu jak go wycofają hehe ;) dla mojej skóry jest idealny. Nie podrażnia, szybko zmywa makijaż, duża pojemność same plusy. Jest to moje 8-10 opakowanie ;)


A teraz coś dla relaksu ;) po ciężkim, aktywnym dniu uwielbiam wziąć kąpiel i wrzucić te słodkie zwierzaczki które super nawilżają skórę i pięknie pachną, również dla odprężenia i zmiany koloru wody wrzucam tabletki z I Coloniali.



No to na tyle z moich ulubieńców, koniecznie napiszcie mi jakie są Wasze ulubieńce, bo jestem ciekawa co Wam towarzyszyło w ubiegłym miesiącu ;)


Buziaki i miłego popołudnia !! :)

Sylwia!



PS. Jeżeli zakupisz coś z mojej rekomendacji powiadom mnie o tym oznacz mnie, będzie mi bardzo miło :)

38 komentarzy:

  1. Równiez posiadam szczotke tt :3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. TT czyszczę grzebieniem najczęściej ;-D Ale ta szczoteczka (?) też wygląda fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam balsam do ciała od firmy Nivea - ten klasyczny :) zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie trafiłam! Zaczęły się promocje w rossmanie także na pewno wypróbuje mascary!
    http://ingenuity-charm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. "to urządzenie" by mi się przydało.
    P.S. Mam identyczną szczotkę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tangle teezer wykruszał końcówki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear!


    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten tusz z Eveline :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo koniecznie muszę kupić to urządzenie, bo zawsze bardzo się męczę, gdy czyszczę TT. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie znam nic z tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tangle teezer jest genialny! a jeżeli chodzi i mascarę to chciałam ją kupić na wyprzedażach w Rossmannie jednak wybrałam inna.. może następnym razem ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. tak wpadła mi w oczy mascara i olsnienie, że też jej kiedyś uzywałam !

    OdpowiedzUsuń
  13. Superowe produkty ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tangle Teezer to mój hit, mam w toaletce, w łazience, w torebce, w samochodzie i jeszcze osobny do mycia głowy bo tu się sprawdza idealnie :D Nie widziałam tego gadżetu, zazwyczaj myję jedną o drugą i się ładnie doczyszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten tusz stałby się chyba też moim ulubieńcem, ponieważ bardzo lubię takie szczoteczki, bardzo ciekawe rzeczy są w Twoich ulubieńcach, podobają mi się :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko jest dla mnie nowością lub znane tylko z innych blogów.
    Jedynie szczotkę TT mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. przydałoby mi się takie urządzenie do wyczyszczenia szczotki ;) też lubie ten tusz z eveline :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam tylko mascary eveline, ale jakoś u mnie się nie przyjęła.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. koniecznie muszę kupić to urządzenie do czyszczenia szczotki :) nie wiedziałam, że coś takiego jest :D

    OdpowiedzUsuń
  20. te urządzenie do szczotki TT bardzo ciekawe :) tusz Eveline lubię i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawi ulubieńcy, mam ta szczotkę i tez bardzo ją lubię :)


    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczotka do czyszczenia szczotki jest pewnie bardzo przydatna! :)
    http://evildivination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wstyd się przyznać, ale nie znam żadnego z tych produktów... Oprócz Tangle Teezer ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetni ulubieńcy :) Nic z powyższych rzeczy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie ulubieńcy wyglądają zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesting products. I'm your new GFC follower # 187 ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawi ulubieńcy! osobiście chyba, żadnego z nich nie miałam ;p
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe produkty. Mam tylko TT, ale o urzadzeniu do czyszczenia nie slyszalam wczesniej :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam nigdy żadnego z tych produktów, ale tą grabki do czyszczenia szczotki mam zamiar kupić:) świetny gadżet.

    OdpowiedzUsuń
  30. zaciekawił mnie ten post. Obserwuję ;-)

    Stylpasja

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. znam tylko TT i nie wyobrażam sobie już czesać włosy czymkolwiek innym! Mam też wersję kompaktową i jest ze mną zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe to urządzenie do czyszczenia szczotki, ułatwiłoby mi życie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie mialam okazji jeszcze uzywac tych produktow.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że wpadłaś na mojego bloga! Zachęcam do udzielania się jest to dla mnie bardzo ważne jak dzielimy się wspólnymi recenzjami i opiniami. Jak i również zachęcam do obserwacji mojego bloga. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Sylwia !