niedziela, 8 września 2019

Wycieczka do Wrocławia - w podróży z psem.



Witajcie Kochani!



Wrocław - miasto które było na naszej liście od około roku. Ten kilkudniowy wyjazd po raz kolejny utwierdził mnie w przekonaniu, że Polska jest piękna! Wiedzieliśmy, że jak nam się spodoba to tu na pewno wrócimy. Wyjątkowo przygotowałam bardzo dużo zdjęć ;)



10 metrowa rzeźba Arlecchino. 



Koniecznie trzeba było zahaczyć o Starbucksa :) 













Ostrów Tumski
Nie mieliśmy w planach zawieszenia kłódki ale koniecznie chcieliśmy zobaczyć to miejsce. Mieliśmy szczęście bo nie było tłumów i przyjemnie się zwiedzało.




Ogród Japoński i okolice Hali Stulecia.
Na teren ogrodu Japońskiego nie ma możliwości wejścia z czworonogiem więc tam się nie wybraliśmy. Żałujemy ale może innym razem się uda. Hala Stulecia i okolice to miejsce z klimatem które mnie osobiście bardzo zauroczyło. Mogłabym tam godzinami przesiadywać.


Jest zakaz kąpieli ale Demon jak zobaczył wodę, to była dosłownie chwila i już tam leżał :) nie dziwie się bo było mega ciepło.





Po długiej trasie, zgłodnieliśmy. Na terenie Hali Stulecia znajduje się restauracja Pergola z przepięknym widokiem. Wejście z psem nie było problemu więc brzuszki napełniliśmy ;)




Było pyszne, polecamy tę restauracje !


Do następnego! S.

49 komentarzy:

  1. No i już teraz wiem czemu tyle osób zachwyca się i chwali ten Wrocław 😍
    Również się tam wybieram ,ale w tym roku niestety nie dam rady
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie byłam jeszcze we Wrocławiu, a nieraz już słyszałam, że to ładne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sporo zdjęć dla nas przygotowałaś :)
    We Wrocławiu jeszcze nie byłam, więc wszystko przede mną :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale to piękne miasto! obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wrocław to moje marzenie do odwiedzenia. Cudny piesek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzy mi się wycieczka do Wrocławia :) Pięknie tam jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka cudowna psina :) Fajnie, że jest tak blisko Ciebie. Dorze, że mógł się ochłodzić w wodzie bo w upały pieskom ciężko wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam raz we Wrocławiu ale nie zdąrzyłam go zwiedzić. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Wrocław. Byłam tam dwa razy i chętnie pojechałabym kolejny raz.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam imienniczkę :) masz cudownego psiaka! fajnie, że coraz więcej restauracji zgadza się na obecność czworonogów. Ja niestety nie miałam takiej pięknej pogody podczas wizyty we Wrocławiu

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna relacja. Też mam w planach wypad do Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od razu zrobiło mi się smutno - miałam właśnie w tym roku wyjechać na wakacje do Wrocławia, żeby pozwiedzać, odwiedzić ZOO, ale nieszczęśliwie trafiłam do szpitala. Cóż, przynajmniej u Ciebie mogę podziwiać jak tam jest pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ta pięknie! Taki klimat...
    Byłam tam tylko na Jarkarku Bozonarodzeniowym, ale było za dużo ludzi aby cokolwiek zwiedzać :(
    Buziaki!
    Słodziak z pieska :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna wycieczka. Podobają mi się zdjęcia. :)
    Byłam we Wrocławiu, ale też wciąż mam na liście do zobaczenia Ogród Japoński. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny i jak widać bardzo udany wyjazd, piękne miejsca, pyszne jedzonko, czegóż chcieć więcej :)) Psisko przepiękne <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne zdjęcia! Także byłam w Wrocławiu i wrócę nie raz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój piesek bardzo lubił podróżować. W tym roku mieliśmy w planach ponownie wybrać się nad morze, ale niestety odebrała nam go choroba :(
    Twój wygląda na bardzo szczęśliwego, musiało mu się podobać :D

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Wrocław. Byłam kilka razy i zakochałam sie od razu. Planowałam w tym roku w wakacje i nie wyszło. Super fotki i świetny pies :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już od lat Wrocław jest na mojej liście turystycznej, ale teraz mam znacznie trudniej ze zwiedzaniem polskich miast. Znacznie mniej okazji do tego.
    Ale mogę, póki co, zwiedzać wirtualnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, udana wycieczka. Moje wycieczki do Wrocławia zawsze zaczynają się i kończą w Ikea :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki za przypomnienie, że Wrocław jest taki piękny! :) I te krasnoludki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wrocław jest piękny, lubię to miasto :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrocław rzeczywiście jest przepiękny i też mam zamiar się kiedyś tam wybrać razem z mężem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy tam nie byłam ale muszę kiedyś odwiedzić to miasto! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Wrocław jest piękn, świetne zoo, park botaniczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia :) Nigdy nie byłam we Wrocławiu, chociaż zawsze chciałam tam pojechac...

    OdpowiedzUsuń
  27. To piękne miasto, a psiak cudowny ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Piekne zdjecia :) jej bardzo dawno temu tam bylam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam psa za cierpliwość do wycieczki ;) Moja Ruda to potrafi tylko do sklepu zajść dalej sie jej nie chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demon kocha z nami przebywać, a co za tym idzie dużo spacerujemy na wyjazdach. Aktualnie ma zerwane wiązadło i niestety przebywa większość czasu w domu... dla niego to tragedia.

      Usuń
  30. Nigdy nie byłam we Wrocławiu :( A szkoda, bo tak pięknie tam jest <3 A podróżowanie z psiakiem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Wrocław! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wrocław jest naprawdę ładnym miastem:) Fajnie tak zwiedzać ze swoim pupilem, moja sunia za bardzo ciągnie niestety:D

    OdpowiedzUsuń
  33. We Wrocławiu byłam raz i nie kupiłam magnesu na lodówkę:) Teraz zbieram takie pamiątki z każdej podróży:)

    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Dawno nie byłam we Wrocławiu a to takie piękne miasto :-) Miałas rewelacyjnego kompana podróży :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Demon kupił wpis, jest przepiękny i kochany <3 Łapkę przybijam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wrocławiu spędziłam tylko jeden dzień, ale miasto na tyle mnie uwiodło, że na pewno jeszcze wrócę! Muszę dorwać wszystkie krasnale :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale genialne zdjęcia ;) byłam raz we Wrocławiu i chętnie bym wróciła! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Widać, że podróż była wspaniała! Ja sama mam w planach podróż do Wrocławia, aby zwiedzić oceanarium ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna jest tamtejsza starówka:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne fotki <3 Pozdrawiam moją imienniczkę, a psiaka drapię za uszkiem :)

    WrocLOVE!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wrocław jest piękny ! <3 zapraszam również do mnie https://sweeetdreamsx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Właśnie ja się wybierałam z mężem do Wrocławia ostatnio i tak się wybieraliśmy, że tam nie byliśmy :/ Żaluje, bo było jeszcze naprawdę pięknie. Ale dzięki Twojemu blogowi wiem, co warto zobaczyć i gdzie pójść :) Pojadę tam, może w lecie ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Jedzonko z tej restauracji wygląda przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna relacja! Wrocław to piękne miasto. Najważniejsze, że wycieczka udana.

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie jestem we Wrocławiu. To fajne miasto.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !