sobota, 21 czerwca 2014

Próbkomania



Witajcie,

ogarnęło mnie szaleństwo z próbkami... ile ja tego mam więc biorę się za korzystanie z nich. Ale lubię dostawać te próbki do zakupów. Dziś spałam tylko 3h jakoś nie mogłam spać xo i teraz dziwnie się czuje a u Was jak tam? pogoda jest masakryczna jest zimno nic się nie chce...





Lancome La Vie est belle zakochałam się, na pewno jak skończę to zakupuje ten balsam.Piękny zapach na prawdę!!!



Więc jestem wyposażona do końca roku, a może i dłużej :)





Zachęcam do dodania mojego bloga do obserwowanych! Każda obserwacja to uśmiech i motywacja :) buziaki słoneczka ;***


S.

piątek, 13 czerwca 2014

pazurkowo/ nails




Witajcie Skarby, dziś będzie pazurkowo ;) Zapraszam na INSTAGRAM wiele zdjęć gdzie najczęściej dodaje ;) u mnie dziś deszczowo nic się nie chce.. dostałam ostatnio a bardziej wróciłam do szału z pazurkami. Jak miałam no nie wiem 13-16 lat to wariowałam na punkcie lakierów robienie wzorków na paznokciach itp potem przestój kilka lat i teraz znowu eksperymentuje kupuje lakiery i wszystko z tym związane ;)









Lakiery mam ich mało więc będzie mi łatwiej opisać i ocenić :


1. Neo Nail  : piaskowy róż fajny lubię, pokrywa za pierwszym razem, a za drugim jest już idealnie. Nie odpryskuje się ewentualnie ściera po 7 dniach.

2. Inglot : Pokrywa za 3-4 razem idealnie się nadaje do malowania paznokciu u stup. Uwielbiam ich kolory pięknie wyglądają ale nie lubię u nich że tak słabo pokrywają, nie odpryskuje się tak do 5-7 dni.








GR- uwielbiam, wystarczy góra dwa razy pomalować i pokrywa , trzyma tak około 7 dni.







Avon- właśnie z tej firmy to lubię tylko lakiery do paznokci i mgiełki do ciała, tak szybko schnie lakier , pokrywa tak za 3 razem, minus szybko odpryskuje około 3-4 dni.



Alessandro -  lubię, dobrze rozprowadza się lakier za drugim razem pokrywa.


Douglas nails- rozprowadza się dobrze pokrywa za pierwszym razem odpryskuje się tak po 4 dniach.

1.Wibo - pokrywa za 2-3 razem , odpryskuje się tak około 5-6 dni.
2. Wibo z cieniutkim pędzelkiem pokrywa za pierwszym razem ;) nie odpryskuje się :)

1. Rimmel - daje mu 6/10 pędzelek dla mnie nie korzystny, szybko schnie, odpryskuje się około 5-6 dni.

2. Christian Dior- 8/10 za drugim razem pokrywa, nie odpryskuje się.

3. Nie używałam jeszcze..

4. Chanel- 7/10 za trzecim razem pokrywa, nie odpryskuje się.

5. Lovely - spełnia swoją rolę ;)

6. Ten nails - 5/5

7. Lovely- 8/10 pokrywa za 2 razem idealnie. Lubie.

Teraz troszkę moich pazurków zdjęcia wszystkie instagramowe !!!














Zachęcam do obserwowania mojego bloga!! Każda obs to uśmiech na mojej twarzy, buziaki i miłego dnia życzę ;*
S.

wtorek, 3 czerwca 2014

jesienne zawirowanie.









Witajcie kochani, pogoda u mnie nie ciekawa, nic się nie chce.. Podzielę się z Wami efektami sesji z Agnieszką osobiście wspominam tą sesje bardzo fajnie i nieskromnie powiem, że lubię te zdjęcia :) dziś wysprzątałam całe mieszkanie i znalazłam chwilkę na to, żeby napisać post.

Dziękuję za tak częste zaglądanie tutaj i za liczne komentarze :)



Ostatnio spotkało mnie coś "przykrego" i tak się zastanawiam ile jadu, podłości i chyba za razem zazdrości może posiadać jeden mały człowiek. Jak można być tak niezadowolonym ze Swojego życia człowiekiem że w taki sposób rani drugiego człowieka..każde słowo każdy uczynek w stronę drugiego człowieka zostawia ślad i wraca jak bumerang.. Ludzie tak strasznie się zmieniają pod wpływem innych ludzi i pieniędzy, coraz miej takich prawdziwych i szczerych.

Na zdjęciach : Agnieszka.
Makijaż i fryzura: Paula.
Stylizacja : Alina
Fotograf: Sylwia Kalinowska Photography -->KLIK<---




















Zachęcam do obserwowanie mojego bloga !!! Każdy klik uśmiech na mej buźce hehe ;) buziaki i miłego dnia Wam życzę ;*