niedziela, 9 sierpnia 2020

Co robię z tymi wszystkimi kosmetykami ?

instagram @skartistblog

 

CZEŚĆ ŚWIAT!

Ale dziś jest gorąco... ja nie lubię takiej pogody. Męczę się.. ale dziś nie o tym :)

To co kobietki lubią najbardziej ! Ciuchy ? no też ale dziś nie o tym tylko o KOSMETYKACH :D



Jak widać zaglądam tu zdecydowanie za rzadko  ale regularnie działam na moim INSTAGRAMIE na który Was serdecznie zapraszam z tego miejsca :) Często tam publikuje w postaci postu bądź relacji na INSTASTORIES z zakupami, paczkami od firm itp. z kosmetykami przeróżnych marek. Takie publikacje cieszą się ogromnym zainteresowaniem i wtedy nasuwa się u was pytanie co ja z tymi wszystkimi kosmetykami robię :)

Dlatego powstaje ten post. Chętnie Wam opiszę co ja takiego z tym wszystkim robię :)



Muszę zaznaczyć, że testowanie nowości sprawia mi ogromną frajdę ale czasami nie jestem w stanie wszystkiego przetestować sama :)

Zawsze trąbie o tym, że nienawidzę niczego marnować! Więc i w tym przypadku ta zasada obowiązuje. 

Jeżeli jest to współpraca, że jestem zobowiązana napisać recenzję na temat danego kosmetyku. To oczywiste i niezaprzeczalne, że dany produkt zostaje przeze mnie przetestowany. 

instagram @skartistblog


Jako, że wspominałam fakt o tym jak lubię testować nowości to zdarza mi się kupić coś pod wpływem emocji bądź własnie chęci przetestowania danego produktu. I jeżeli produkt jest wart uwagi to chętnie dzielę się opinią na jego temat. I teraz nasuwa się pytanie o produkty które mi się NIE SPRAWDZIŁY. Bym skłamała gdyby takich produktów nie miała. Oczywiście, że takie mi się zdarzają. Ale u mnie nie znajdziecie postów z produktami które nie współgrały z moją skórą. Dlaczego?? Bo moim zdaniem nie będę robiła ANTY REKLAMY takim kosmetykom ponieważ każda skóra jest inna, to co u mnie się nie sprawdzi nie oznacza, że nie sprawdzi się u Was. I co wtedy robię z tymi kosmetykami? 

Kosmetyki które nie były aplikowane za pośrednictwem mojej skóry, zostają przekazywane w postaci upominku moim bliskim. 
Jeżeli chodzi o kosmetyki które miały kontakt z moim naskórkiem to po prostu je zużywam np. na stopy, bądź ciało jeżeli  chodzi o pielęgnacje.

instagram @skartistblog

Co z produktami których nie przetestuje ? 
Mój patent jest taki, że mam idealny prezent na jakieś przypadające święto. Który jest pięknie zapakowanym (nieskromnie powiem, że przeze mnie ;) ) dodatkiem. Staram się dobierać kosmetyki do danej osoby więc to sprawia mi podwójną frajde. Często się zdarza, że osoby które przetestują dane produkty znajdują tam swoich ulubieńców. 

Kolejnym krokiem są u mnie ROZDANIA które organizuje na swoim INSTAGRAMIE. 

instagram @skartistblog

Ciekawi mnie jak Wy sobie radzicie z kosmetykami które u was się nie sprawdziły, dajcie znać w komentarzu.


50 komentarzy:

  1. Jak jakiś kosmetyk się u mnie nie sprawdza to najczęściej zużywam go w inny sposób, np. kremy czy balsamy wykorzystuję do pielęgnacji stóp. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetyki, które nie bardzo mi służą wykorzystuję do czegoś innego. Np jak nie sprawdza mi się szampon, to używam go do mycia ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zazwyczaj rozdaję kosmetyki bliskim, których nie zamierzam użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, moze komuś posłużyć i się nie marnuje. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. ja w sumie staram się mieć tyle,ile na bieżąco zużywam, mam pewnie za dużo lakierów do paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowe podejście ;) lakierów też mam sporo. I niestety one mi się marnują. Dlatego nie kupuje ich już w ogóle. Pozdrawiam.

      Usuń
  5. I u mnie zdarzają się kosmetyki ,które mi się nie sprawdzają...
    Zawsze o tym informuje (a przynajmniej staram się 🙈) na końcu recenzji- każdy ma inną cerę ,to co u mnie się sprawdzi , niekoniecznie będzie dobre dla innych i odwrotnie ;to co dla mnie było bublem ,dla innych może być bardzo dobre
    Co robię z bublami ???
    Nigdy nie stosuje kosmetyków bezpośrednio na cerę ,tak więc oddaje mamie lub kumpelom ☺
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robię tak samo- kremy, które nie sprawdziły się u mnie na twarzy, używam do... stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również nie lubię marnować, dlatego moja mama często jest testerką ze mną. świetnie możemy się podzielić różnymi opiniami. Dodatkowo przyjaciółka zawsze coś przyjmie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super, że masz kogoś kogo możesz obdarować i nic się nie marnuje ;)

      Usuń
  8. JA mam dwie szafy i jest co robic ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. rozdania to bardzo fajna rzecz na przekazanie nadmiarów mazideł w dobre ręce dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też raczej nie dodaje produktów, które się u mnie nie sprawdziły. Ja często jak mam nadmiar kosmetyków albo nietrafione to oddaje mojej mamie albo koleżankom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie najgorsze kosmetyki zużywam do stóp.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilość kosmetyków pokaźna. Sama często rozdaję różne rzeczy lub się wymieniam na inne, które są mi potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam tak dużej ilości kosmetyków jak Ty ale też nie lubię wyrzucać kosmetyków. Najczęściej oddaję takie kosmetyki siostrze, mamie lub przyjaciółce. Dlatego też nie wpycham paluchów do słoików z peelingami czy kremami itp tylko używam szpatułek 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się zawsze dzielę wszytskim jak tlyko mogę, bo masakra ;D nie jestem w stanie sama wszystkieog zużyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że nie wyrzucasz kosmetyków. Mam nadzieję, że twoi bliscy zawsze są zadowoleni :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dobierać kosmetyki do ich potrzeb ;) jeszcze skarg nie słyszałam.

      Usuń
  16. Najlepiej dać komuś w prezencie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś już przez dłuższy czas nie miałam - na szczęście - kosmetyków, które zupełnie się u mnie nie sprawdziły. Zdarzały się jednak takie, które dla mnie okazały się średniakami, ale zużywałam je po prostu w wolniejszym tempie (np. średni dla moich włosów szampon stosowałam na przemian z lepszym). A co do pogody, też nie lubię takiego żaru. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest ten problem, że zazwyczaj wszystko mi się sprawdza :D

      Pozdrawiam Cię również ;)

      Usuń
  18. Wow, jest tak wiele produktów, które wybrałeś. Szkoda, że ​​wszystkie te produkty nie są używane. Mam nadzieję, że jest to przydatne dla Ciebie.
    Pozdrowienia 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie jest napisane, że są nie używane? :)

      Wręcz przeciwnie.

      Usuń
  19. Love all these items so much! Wonderful Post!
    Allurerage
    Thetrendybride

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne próbować różne kosmetyki . Choć jak piszesz czasem coś co sprawdza się wszystkim nie zawsze musi się sprawdzić nam .

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że masz kilka ciekawych sposobów na radzenie sobie z nadmiarem kosmetyków i dzięki temu nic nie zostanie zmarnowane :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie też męczą upały :(
    Świetne sposoby :) Po co marnować :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. trzeba próbować różnych kosmetyków, niestety mam takiego pecha, że zazwyczaj do twarzy mi się nic nie sprawdza hah

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się mieć tylko tyle kosmetyków ile faktycznie używam. Nadmiar bądź te, które nie sprawdzają się u mnie przekazuję dalej (np mamie lub przyjaciółce). :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Akurat jestem na etapie eksperymentowania z różnymi kosmetykami, i nawet jeśli nie jestem do końca z nich zadowolona, a nie robią mi krzywdy to zużywam je do końca. Tak już mam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. w sumie z produktami robię wszytsko to co Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Też zazwyczaj staram się oddać bliskim nietrafione kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam nowości i testowanie bywa zazwyczaj bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super,że starasz się nie marnować kosmetyków. Ja już przestałam kupować ponad stan, więc u mnie żaden kosmetyk się nie marnuje. Tym bardziej, że sięgam po sprawdzone produkty. Sporadycznie kupuję coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dlatego ja kupuję kosmetyki sprawdzone, a jeśli biorę pod uwagę nowości to musze dużo przeczytać o nim, żeby cokolwiek wziąć. A jeżeli już tak mam, to np. zmieniam zastosowania lub rozdaje bliskim :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie kosmetyki które się nie sprawdzają próbuje zużyć na inny sposób albo oddaje mamie czy koleżanką;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !