sobota, 27 kwietnia 2019

PIXI skintreats



Hej Gwiazdy !

Za oknem piękna wiosenna pogoda, a ja postanowiłam skorzystać z okazji i pokazać wam NOWOŚCI od marki PIXI. Znacie tą markę?





Założycielką marki PIXI jest Petra Strand - profesjonalna makijażystka która zapragnęła stworzyć dobre jakościowo produkty do codziennej pielęgnacji jak i produkty do makijażu. Więc każda z nas znajdzie dla siebie produkt idealny. Czy i ja znajdę?
To jest moje pierwsze doświadczenie z marką PIXI.

Wszystkie produkty postaram się wam podlinkować :)


PIXI GLOW Glycolic Boost Sheet Mask 

Maseczka w płachcie - taką formę maseczek bardzo lubię. Jest bardzo dobrze nasączona esencją, dobrze przylega do twarzy nie ześlizguje się. Maseczka idealnie sprawdziła się po pracowitych, męczących kilku dniach gdzie moja skóra zdecydowanie to odczuła. Efekt przy jej użyciu sprawił, że moja skóra się zrelaksowała, stała się miękka, rozświetlona i przede wszystkim nawilżona.

Można ją kupić ---> Maseczka PIXI 3 szt.


PIXI T-ZONE PEEL OFF MASK 

Maseczka Peel off - zielona mikstura która dobrze oczyszcza skórę, zamyka oraz wygładza pory. Atutem tej maseczki jest że nie trzeba jej zmywać, zastyga w ciągu 10-15 minut i po tym czasie zrywamy ją. Przy dłuższym stosowaniu maseczka usuwa wszelkie zanieczyszczenia, brud i nadmiar sebum. Zawiera unikalną mieszankę odżywczych składników, w tym ekstrakty z awokado, aloesu, zielonej herbaty i bambusa. Muszę wspomnieć o zapachu który jest bardzo przyjemny i relaksujący.

Można kupić ---> Maseczka PIXI peel off



PIXI GLOW MUD MASK

Maseczka rozświetlająca z glinki - wystyga w ciągu 15 minut po tym czasie trzeba ją zmyć wodą. Przywraca równowagę i oczyszcza skórę twarzy. Kluczowymi składnikami - glinka kaolinowa odpowiedzialna za d]głębokie oczyszczanie, sól morska jest bogata w minerały i działanie detoksykujące, a żeń-szeń rozświetla i rozjaśnia skórę.

Można kupić ---> Maseczka PIXI mud mask


PIXI PEEL & POLISH

Peeling enzymatyczny - ten produkt szczególnie skradł moje serce. Peeling który złuszcza martwy naskórek i sprawia że skóra nabiera blasku, pozostawia ją promienną, ożywioną i jej koloryt staje się wyrównany. Dzięki kwasowi mlekowemu który złuszcza i rozjaśnia skórę, ekstraktu z papai poprawia teksturę skóry, ekstraktu z cukru trzcinowego przywraca naturalny blask. Stał się moim ulubionym peelingiem!

Można kupić ----> Peeling PIXI enzymatyczny


PIXI DETOX IF EYE

Hydrożelowe płatki pod oczy - w słoiczku znajduje się 30 par ze szpatułką która umożliwia wyjęcie pojedynczego płatka. Płatki nasączone są esencją która od razu po nałożeniu zapewnia ulgę i sprawia, że skóra pod oczami jest nawilżona i odświeżona. 

Można kupić ---> Płatki PIXI pod oczy


Tak jak wspominałam to moje pierwsze spotkanie z tą marką i jestem mile zaskoczona, widzę efekty stosowania tych produktów i nie ukrywam chcę więcej :)



A wy znacie markę PIXI ? Macie swoich ulubieńców tej marki. Czekam na wasze komentarze. 


Buziaki Sylwia.



33 komentarze:

  1. Jak ten peeling jest twoim ulubieńcem to muszę go wypróbować 🤩

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne maseczki, może bliżej poznam tę markę?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji bliżej poznać tej marki. Bardzo ciekawe produkty do oczyszczania twarzy.Chętnie się na któryś skuszę :) Pielęgnacja twarzy jest dla mnie bardzo ważna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, Twoja recenzja zainteresowała mnie tymi produktami :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już trochę dobrego o tej firmie i coraz bardziej mnie kusi, żeby wypróbować tę kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie produkty tej marki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale wygladają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę znam, ale nie miałam jeszcze okazji nic przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, kosmetyki prezentują się wspaniale ! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Markę dopiero odkrywam tak naprawdę ale uwielbiam ten peeling daje świetne rezultaty:):* Cudowny zestaw! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo czytałam o tej firmie i jej kosmetykach :) Ciekawa jestem jak działają na skórze mocno alergicznej i przetłuszczającej się jak moja ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo słyszałam o tej marce,sama mam w planach zakup toniku tej marki ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Markę oczywiście kojarzę i mam w planach wypróbować jakieś kosmetyki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O marce słyszałam, ale nigdy nie miałam z nią styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez mam tą paczuszkę i jestem nią oczarowana;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam maski i jestem póki co zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love this brand. I have used their facial pads... so good!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie marka Pixi bardzo ciekawi, bo sporo dobrego o niej słyszałam, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna paczka. Ciekawi mnie ta marka, ale na razie nic nie testowałam. Miłego dnia😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa czy pielęgnacja przy użyciu produktów marki PIXI spełniłaby moje oczekiwania :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tych kosmetyków, ale muszę przyznać, że mają ładne opakowania ;).

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcześniej nie miałam styczności z tą marką, ale całość prezentuje się na prawdę zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam wiele dobrego o tej marce i bardzo chętnie bym ją przetestowała :)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam marki, pierwszy raz na oczy widzę ale już jestem nią
    zaciekawiona, już mnie te kosmetyki zainteresowały :)
    świetny, inspirujący wpis!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale genialne pudełeczko. O kosmetykach słyszałam, ale nie miałam okazji sama testować.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam, ale chętnie poznam :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne kosmetyki i super wpis!
    Zapraszam do siebie i pozdrawiam cieplutko!
    https://sisiofficialblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. słyszałam o tej marce i jestem zachwycona tym opakowaniem :) Jestem ciekawa jakby sie sprawdził u mnie ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Markę kojarze jedynie z blogów i Instagrama-żadnego kosmetyku Pixi nie miałam 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki świetny zestaw, sama z chęcią bym się w niego zaopatrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !