wtorek, 12 listopada 2019

Nasz nowy członek zwariowanej rodzinki.





Hej Kochani, 

Nie, nie... nie jestem w ciąży :) to jeszcze nie ta wiadomość. Ale nasza rodzinka się powiększyła to nie zmienia faktu. Demona już większość z Was zna. Teraz poznajcie Eltona który właśnie przeszkadza mi w pisaniu tego postu haha:)
Moja przygoda z kociakami jest znikoma. Opiera się tylko i wyłącznie na poznanych kociakach w dzieciństwie. Mieć nigdy nie miałam i pewnie bym się na kotka nigdy nie zdecydowała.
Elton jest znajdą z która nie jesteśmy już w stanie się rozstać :)

No zobaczcie jaki słodziak:






Maluszka znaleźliśmy na ulicy i niestety z uszkodzonym, martwym ogonkiem którego niestety musieliśmy operacyjnie usunąć. Mniejsza część ogonka już się zagoiła i jest już dużo lepiej ;) Pewnie zastanawia Was jak Amstaff zaakceptował nową czarną kulkę. Ku mojemu zdziwieniu reakcja była przyjazna. Bawią się i nawet zasypiają już razem. Więc oficjalnie Elton jest w Naszej zwariowanej rodzince :)





 A wy macie jakieś zwierzaki? Koniecznie napiszcie w komentarzu.

Chętnie również przeczytam jakieś rady odnoście kotów :)

Pozdrawiam, S.

39 komentarzy:

  1. Ja też mam pierwszy raz kotka w życiu, dostałam go na urodziny od mojego męża :)
    Jaki uroczy maluszek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ludzie (Co poniektórzy oczywiście, nie generalizując),to szakale - nie wiem jak można tak potraktować jakiekolwiek zwierzaka.
    Ja nie przepadam za kotami-boję się ich trochę nawet ,ale dla Ciebie brawo za dobre serduszko 😘
    A o amstaffa niepotrzebnie się bałaś-wbrew powszechnej opinii to bardzo sympatyczne psy 😉
    Mi brak czasu nie pozwala na zwierzaka,niestety
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o Elotona to są dwie opcje. Matka go zostawiła, bądź zgubiła albo wersja, że ze względu na ogonek ktoś go po prostu porzucił :( Demon natomiast jest psem schroniskowym, co nie zmienia faktu jest idealny <3 ale u nas w rodzinie nie było nigdzie kotów wiec troszkę się obawiałam jak właśnie Demon zareaguje ale na szczęscie się pokochali :) Również Cię pozdrawiam.

      Usuń
  3. O rany rany jakie ja widzę słodziaczki, kociaka bym zagłaskała na amen :D Piesio widać ma mnóstwo energii ;p mam yorczka i w domu rodzinnym adoptowanego psiesełka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale aniołek koci <3 Niech zdrowo rośnie :) Ja mam cztery kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łooo 4 to masz wesoło :) jak na razie broi, broi i zaczepia :) ale jest mega kochany i mam nadzieje, że tak zostanie :)

      Usuń
  5. No i całuski dla Eltona i piecha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej jaki słodziak do schrupania! Nic tylko przytulać :)) Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. I am frequent visitor of your website as i love to read out the articles posted on your website. At the same time i request to post some great article on Best Schools In Dubai and similar as well. Thanks !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koty są fajne, ale jak są małe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich psów się boję, ale kotek jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny!! Sama jestem wielką miłośniczką wszystkich zwierząt, a już w szczególności kotów. Sama też mam jednego. Orientalnego :) Jestem pewna, że ten słodki kociak wniesie dużo miłości i uśmiechu do Waszego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brawo, że przygarneliscie maluszka. Sam by po prostu zginął. Kocham zwierzęta. Mam w domu czarnulke koteczke, która kocham. Jest z nami już 9 lat. Buziaki dla Was za dobre serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. co za słodycz! Wspaniały kociak!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piekne zwierzaki. Za kotami nie przepadam ale ten jest przeslodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ słodziak! Ja jestem miłośniczką zwierząt, naprawdę bardzo je kocham :) Mam w domu dwa psy- Muchę i Maję, a także cztery koty- Mariolę, Grażynkę, Bogusię i Mariana :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham pieski :) Kotki bardzo lubię :) Super, że przygarnęliście tego malucha :) To piękne <3

    PS. Urocze zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kociak jest super słodki :) My bierzemy dwa jak się przeniesiemy na swoje :)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo za Twoją postawę, masz super ekipę 💋

    OdpowiedzUsuń
  19. Thank you for sharing, and nice articles you have here buy weed online moreover the admin of this site has really worked hard for all this once more thanks for sharing your articles.

    Thank you for sharing, and nice articles you have here buy weed online moreover the admin of this site has really worked hard for all this once more thanks for sharing your articles.


    Thank you for sharing, and nice articles you have here buy weed online moreover the admin of this site has really worked hard for all this once more thanks for sharing your articles.

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed learning more about this topic. Please share some more useful info on Rehabilitation In Sharjah also. I can see that you possess a degree of expertise on this subject.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kocham koteły:D wszystkie:D mogę je miziać, przytulać, tulić i nigdy nie mam dość:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudaczek <3 U nas dwa koty i pies - żyją w symbiozie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kociak jest naprawdę uroczy :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Słodziaki! Wszyscy na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaki śliczny kociak. Normalnie jestem zazdrosna. Ja miałam kotkę, która niestety w czerwcu tego roku odeszła po 11 latach z nami. Myślę nad wzięciem nowego kota.

    OdpowiedzUsuń
  26. Najważniejsze, że Demon zaakceptował Eltona :) nie dziwię się, że nie mogliście to oddać bo jest przesłodki :) my nie możemy sobie pozwolić na kotka przez alergię mojego P. Ale planujemy przygarnac psiaka :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale słodziak! Super, że się nim zajęliście i że Demon go zaakceptował!

    OdpowiedzUsuń
  28. what a nice post :) I follow you on gfc #223 , follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Przeuroczy kociak :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest naprawdę przeuroczy, ma szczęście, że na was trafił :) <3 Piesio też cudowny ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej, jaki cudaczek <333 Gratulacje! U nas pies, dwa koty i... dwa konie w stajni :D

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !