poniedziałek, 21 stycznia 2019

Tommy Hilfiger 1781893


Hej gwiazdy !


Współpraca która poruszyła świat mody- Gigi Hadid & Tommy Hilfiger ! Ikona stylu, topmodelka zaprojektowała wyjątkową kolekcje dla amerykańskiego domu mody TH. 
Cała kolekcja której jest głównym motywem styl żeglarski. Cała kolekcja osobiście bardzo mi przypadła do gustu, kolorystyka jak i kroje ubrań i dodatków są jak najbardziej na TAK !

Kilka propozycji ubrań które zwróciły moją uwagę:


Długa, oversizowa bluza dostępna w dwóch wariantach kolorystycznych, szara oraz czerwona. Obie wersje idealnie nadają się na co dzień. Uroku dodają na plecach wplecione sznurki oraz ściągacze na tali które nadają kobiecości.




Jeansy typu rurki i na dodatek z dziurami, idealnie wstrzelają się w mój styl.

I wiele wiele innych perełek które możecie zobaczyć na zalando.pl

Ale chciałam się skupić na dodatkach, a w szczególności na zegarku :) Tommy Hilfiger o numerze referencyjnym 1781893. Został zaprojektowany w oparciu o designerskie trendy i należy do kolekcji Gigi Campaign.




Idealny dodatek do eleganckich stylizacji jak i jeansów i t-shirtu. Kolorystyka w granatowo złotych odcieniach będzie można wykorzystać do różnych outfitów. Model posiada rozbudowany datownik w trzech, mniejszych cyferblatach, z oznaczeniami dnia miesiąca, dnia tygodnia oraz czasu w systemie dwudziestoczterogodzinnym. Koperta o szerokość 38mm idealnie pasuje na kobiecy nadgarstek.





Idealny pomysł na prezent dla kobiety które lubią uniwersalne dodatki :)

Zegarek jest e pełni dostępny na : https://www.karkosik.pl/zegarki-tommy-hilfiger/16435-zegarek-damski-tommy-hilfiger-1781893-7613272265201.html




Buziaki S.

33 komentarze:

  1. Jakoś ten zegarek nie skradł mego serca, bywają ładniejsze! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć to zupełnie nie mój styl, to piękny jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gigi Hadid & Tommy Hilfiger, nie słyszałam wcześniej o tej współpracy. Dobrze, że do Ciebie zajrzałam, teraz jestem na bieżąco. ;)
    Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś bardziej kolarzy mi się z męskimi zegarkami. Ja akurat zegarków w ogóle nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest ten zegarek, bardzo mi się podoba sama bym sobie taki sprawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o zegarki to jestem zielona ;) Ale ten wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny<3 Lubię TH bo ma bardzo dobrą jakość, a ceny są w miare przystępne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie w moim guście, ale ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi sie zegarki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie się prezentuje :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, zegarek nie w moim guście. Wolałabym coś delikatniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ich wspólne kolekcje! Nadal szukam czapki marynarskiej, która mi umknęła w dniu premiery :(

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wygląda, ale ja raczej preferuje delikatniejsze :)
    Choć dla kogoś na prezent to myślę, że sprawdziłby się idealnie :)
    Gigi Hadid ma genialne te współpracę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten zegarek! Od TH mam jedynie odzież :)
    Dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zegarek nie w moim stylu, ale bardzo ładny ☺❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam Gigi, zegarek świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny! Bardzo lubię zegarki z takim układem - te dodatkowe tarcze dają fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wolałabym tego nie widzieć... kocham zegarki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak widzę coś pd Tommiego to oczka mam jak 5 zł :D

    OdpowiedzUsuń
  21. OMG! Jestem totalnie zakochana w Twoim zegarku! Prezentuję się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. This is nice information. I will also share one platform where you will get good information.
    Amishi Zyme Herbal Syrup

    OdpowiedzUsuń
  23. Looking for Ready to move in Independent House Villa available for sale in Noida Extension Greater Noida.

    Villa projects in Greater Noida

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !