niedziela, 31 stycznia 2021

Zima potrafi być przyjemna.


CZEŚĆ ŚWIAT! :)

W końcu mamy troszkę zimy. Bardzo mnie to cieszy. Chcieliśmy poczuć troszkę wolności i odetchnąć. Ruszyliśmy w kierunku lasu. Co prawda mamy kawałek drogi więc ruszyliśmy autem. Ku naszemu zdziwieniu przy drogach było mnóstwo aut, jak za czasów letnich gdy wyrusza się na grzyby. Jak w końcu gdzieś udało się znaleźć miejsce to ruszyliśmy na długi spacer. Ale powiem Wam, że ruch był przeogromny...jak w centrum miasta - dosłownie! Nie tylko my wpadliśmy na taki pomysł. 
Byliśmy zdziwieni ale za razem się nie dziwie. Ludziom brakuje tej normalności i tych zwykłych dni.

Miło było spędzić dzień tak normalnie, na luzie. Choć mieliśmy kilka przygód ;) 



Po drodze spotkaliśmy takiego fajnego ZIOMUSIA ;) przyjemny z niego gościu.




A teraz creme de la creme :D
Sylwia miała wizje zrobienia zdjęcia na INSTA na którego z tego miejsca was serdecznie zapraszam KLIK
Wracając do mojej wizji :) chciałam zrobić zdjęcie w którym z gałęzi spada na mnie śnieg :) finał tego zdjęcia wygląda tak: 


Zaliczyłam bliski kontakt ze śniegiem, a mój M jest mistrzem robienia mi przypałowe zdjęcia i w tym przypadku stanął na wysokości zadania! 
Tak się śmiałam przy tym upadku ale nie powiem automatycznie był to czas już na powrót do domu. Jakoś zimno się zrobiło... :)

Do następnego! S







35 komentarzy:

  1. Uwielbiam mroźną i śnieżną zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dzisiaj zaliczyłam spacer po lesie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba się odnaleźć w tej całej sytuacji ;)

      Usuń
  3. aj, brakuje tej normalnosci. super, ze ludzie tak chetnoie wychodza na zimowe spacerki do lasu ;) gdybym miala okazje, tez bym na taki sie wybrala. moze w nastepnym tyogdniu pogoda bedzie ladniejsza i sie wyobiore ;) cudowna sesja! ps. smiech to zdrowie :D obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No my też nie mamy zbytnio okazji ale wsiedliśmy w auto i pojechaliśmy ;)

      Usuń
  4. Super zdjęcia! Fajnie jest tak czasem pospacerować po lesie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, wczorajszy spacer był wspaniały! biało i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tegoroczna zima jest naprawdę piękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne zdjęcia ;) no.. piękną mamy zimę w tym roku '21 :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka zima to ja rozumiem :D Mega ten bałwan wyszedł :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię zimę, tylko taką ze śniegiem i mrozem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne fotki. ;)
    W tym roku jest prawdziwa zima. I w sumie to urocza zima. Nie jest jak na razie bardzo dokuczliwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak zima jest naprawdę piękna :)
    U nas też był śnieg i to dużo, niestety przyszło ocieplenie i się topi. No ale na sobotę znowu ma sypac więc trzeba poczekać :)

    Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądasz, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zimę uwielbiam! chociaż teraz już bym wolała wiosnę ;D i oby jak najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sesja naprawdę super. Świetne kadry, ale te Twoje włosy są naprawdę cudowne. Zakochałam się w nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha! świetne zdjęcia :D pozazdrościć talentu do uwieczniania takich momentów Twojemu M :D Ja w weekend wybieram się do rodzinki i jestem już umówiona z chrześniakiem na sanki a z przyjaciółką na łyżwy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu mogliśmy się nacieszyć zimą i nacykać trochę zdjęć :) Fajnie Ci wyszły- naturalnie i z przytupem. Podobają mi się!

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiego śniegu to tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobała mi się zima w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia i sceneria :) Jestem zauroczona Twoimi długimi włosami, są śliczne <3 dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zima w tym roku popisała się na duży plus <3 Świetne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze, że było w tym roku trochę zimy, szczególnie w górach bardzo miło zaskoczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zima była w tym roku piękna, ale marzę już o ciepełku 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjecia, ja jednak nie przepadam za zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tegoroczna zima była naprawdę przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !