sobota, 31 grudnia 2016

Efektima: Hialu - Duo / SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2017 !


Witajcie kochani,

Grudzień, jest jednym z najszybszych przemijających miesięcy. Przez wielu z Nas jest miesiącem magicznym i wyjątkowym ale również i pracowitym. Już nie mogę się doczekać Nowego Roku.. Wcześniej nie planowałam swoich postanowień noworocznych ale w tym roku się przełamałam i stwierdziłam, że na poważnie przemyślę i zapiszę każde postanowienie które muszę zrealizować w nadchodzącym roku. 

Tak jak zauważyliście uwielbiam kosmetyki i głównie to na blogu opisuje moje wrażenia z przetestowanych produktów. Wyrobiłam już zdanie przy testowaniu Efektima - Hialu-Duo znacie ten produkt? W pierwszej kolejności zaciekawiło mnie opakowanie z którym wcześniej się nie spotkałam, a mianowicie z dwoma produktami w jednym opakowaniu. 


Po jednej stronie jest starannie opracowany żel, a po drugiej serum. Efektima- Hialu - Duo ma wspomagać odnowę tracącej jędrności skóry, ma pobudzać lepsze wykorzystywanie kwasu hialuronowego przez naskórek jak i zabezpieczać przed utratą wody. Producent zaleca te dwa produkty wymieszać ze sobą i stosować rano i wieczorem na oczyszczoną twarz oraz szyję. 
Tak jak już kiedyś wspominałam nie wierzę w żadne kremy które że tak określę- likwidują powstałe już zmarszczki. Jedyne co można zrobić to spowolnić i zapobiec powstawaniu zmarszczek. Na opakowaniu jest napisane- "Połączenie tych dwóch wyjątkowych substancji podczas aplikacji daje efekt natychmiastowego liftingu i widocznego wygładzenia zmarszczek" to zdanie jest decydujące dla większości kobiet wybierającym swoją codzienną pielęgnacje, a tak niestety nie jest. Jest wiele z Nas które rozczarowują się na pielęgnacji która nie wypełniła zmarszczek, nie znaczy że wybrane produkty są bublami. Tak w tym przypadku wiedziałam, że moje zmarszczki nie znikną po stosowaniu tego produktu. 



Tak jak producent zalecał wymieszałam te dwa produkty ze sobą i nakładałam rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy i szyji. Pierwsze wrażanie to zapach który był taki delikatny, przyjemny. Po pełnym oczyszczeniu twarzy, Efektima- Hialu - Duo sprawił że uczucie nienaciągniętej skóry zniknęło tak szybko jak aplikacja samego duetu- szybko. Kolejnym plusem jest wchłanianie- które jest ekspresowe i ta lekkość jest na tyle przyjemna, że można śmiało stosować produkt pod makijaż i mieć pewność że się podkład nie będzie rolował. Muszę również wspomnieć o tym, że nie zapycha- nie pojawiły mi się żadne zaczerwienienia ani wypryski. Bardzo fajnie nawilża, skóra jest promienna i dobrze współgra z moim podkładem. Jak i również muszę wspomnieć, że zmarszczek nie usunął ale wiem, że zapobiegnie nowym. 

Dajcie znać czy miałyście ten produkt :) 





Kochani, 
   życzę Wam aby nadchodzący Nowy Rok był dla Was rokiem przełomowym, szczęśliwym i aby wszystkie postanowienia się spełniły. 

Do zobaczenia w Nowym Roku :*

Sylwia.



39 komentarzy:

  1. Świetny produkt! Szczęśliwego nowego roku!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego sylwestra i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :*

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie korzystam z takich rzeczy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super recenzja 👍🏻😉 szczęśliwego i pełnego wrażeń nowego roku, samych sukcesów w blogowaniu i życiu prywatnym 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt :)
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nice post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie :)
    Dużo pomyślności na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, nic nie usunie istniejących już zmarszczek, ale cieszę się że ogólnie produkt się sprawdził :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny produkt :) dwa w jednym :)

    a powiedz mi czy nadaje się pod makijaż ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nieuważnie przeczytałaś notkę, to o co pytasz jest opisane.

      Usuń
  10. Ciekawy produkt i świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny produkt choć go nie znam. Bardzo lubię efektimy podkłady do twarzy. SPrawdzają się rewelacyjnie . Bardzo chętnie wypróbuję ten hial duo. Buziaki i obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  12. nie spotkałam się jeszcze z takim kosmetykiem, wygląda interesująco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz widzę ten produkt, z tej firmy znam tylko maseczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale produkt ma bardzo ciekawą formułę :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam takiego produktu z dwoma pompeczkami

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy produkt, ale nie dla mnie :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy kosmetyk, aczkolwiek ja póki co jeszcze nie sięgam po tego typu kremy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. firmę kojarzę, ale pierwszy raz widzę ten produkt, dobrze że nie zapycha :) wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda luksusowo. lubię zapobiegać nowym zmarszczkom:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam, ciekawa recenzja x Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o nim ,ale będę mieć na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tego kosmetyku. Ciekawie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale jest to dość ciekawy produkt i może kiedyś go wypróbuję :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkt na prawdę zachęca do wypróbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny produkt, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nie używałam tego ;)

    Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie zwróciłam na niego uwagi do tej pory i widzę że to duży błąd! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten produkt zaciekawił mnie :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. całkiem ciekawie się prezentuje...

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny produkt, chyba się za nim rozejrzę. A miałam oszczędzać.... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Żel i serum w jednym? Rzadko spotykam się z takimi produktami, warto się zainteresować ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. O produkcie nie słyszałam, ale prezentuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  33. ja również nie wierzę w cuda, co do zmarszczek :/ Kremiku nie znam, ale prezentuje się fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. też nigdy nie słyszałam o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie znam produktu, ale wygląda bardzo ekskluzywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi love!
    Love your product choices! I started following you on GFC- would love if you followed back!
    xx Leah

    www.fashtrav.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że wpadłaś na mojego bloga! Zachęcam do udzielania się jest to dla mnie bardzo ważne jak dzielimy się wspólnymi recenzjami i opiniami. Jak i również zachęcam do obserwacji mojego bloga. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Sylwia !