poniedziałek, 11 stycznia 2016

RECENZJA KREMÓW- BIOTHERM AQUASOURCE I BIOTHERM BLUE THERAPY


Witajcie w roku 2016 ;)

pierwszy tegoroczny post, a w nim recenzja dwóch kremów które stosowałam jakiś czas temu. Jeden stosowałam na dzień, a drugi na noc.


Biotherm aquasource- bogaty krem nawilżający do cery suchej i wrażliwej. Krem zapewnia nawilżenie, promienną i zdrową cerę. Unowocześniona formuła, bez parabenów i olejów mineralnych. Zawiera Mannozę ( jest to cukier prosty pochodzący z miazgi drzewnej) która pozwala na głębokie i długotrwałe nawilżenie. Zawiera również wodę komórkową czystego planktonu termalnego, która łagodzi i wzmacnia skórę. Ma również witaminy, minerały, aminokwasy. Zapach jest przyjemny lecz intensywny. Pomógł mi doprowadzić cerę do lepszej kondycji. Stosowałam go na noc na oczyszczona skórę twarzy i szyi.

Jest to 50ml i koszt tego kremu to około 170zł. Ważny 12M od otwarcia. Krem dostałam, nie zakupiłabym go za tą kwotę ponownie.

Używałam tego produktu: 1,5 miesiąca.
Ilość użytych opakowań: 1 
Oceniam na: 8/10

Muszę przyznać, że jest godny polecenia do cery suchej i wrażliwej. 



Biotherm blue therapy-  krem na dzień do cery dojrzałej 25+.Widocznie odmładzająca i regenerująca linia pielęgnacyjna o potrójnym działaniu ukierunkowana na redukcję zmarszczek, przebarwień i utratę jędrności. Konsystencja kremu jest wyjątkowo lekka, forma jest swego rodzaju kremu-żelu. Jest dość gęsty i szybko się wchłania. Nawilża, nadaje się jako baza pod makijaż. W ciągu dnia utrzymuje nawilżenie, nie przetłuszcza skóry, nie zapycha, nie uwidacznia suchych skórek, nie podrażnia, a wręcz uspokaja cerę i ujędrnia. Efekty ujędrniania i poprawienia kolorytu skóry jak i wypełnienie zmarszczek można się spodziewać po około 2-3 tygodniach stosowania. Stosowałam go na dzień na oczyszczoną skórę twarzy i szyi, pod podkład również lecz dałam mu około 10min na wchłonięcie. Zapach taki morski bardzo mi się podobał.

Jest to 50ml i koszt tego kremu to około 220zł. Również go dostałam ale myślę, że kiedyś go zakupię. 


Używałam tego produktu: 2 miesiące.
Ilość użytych opakowań: 1 
Oceniam na: 9/10 (- jeden za cenę :P )


Polecam wszystkim 25+ do każdego rodzaju skóry. 





Do następnego razu!! :)



PS: Jeżeli zakupisz coś z mojej rekomendacji to oznacz mnie na INSTAGRAMIE -----> https://www.instagram.com/skartistblog/  a ja z czasem udostępnię ten post u siebie :)  

32 komentarze:

  1. Blue Therapy wydaje się być interesujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kremy, szkoda, że takie drogie... Bardzo lubię kremy na dzień które się szybko wchłaniają :) Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    http://queen-ofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tych kremików jeszcze nie testowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe recenzja, zwłaszcza że przymierzam się kupić te kremy kuzynce na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post! ;)

    Zapraszam!
    http://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają super i odpowiadają moim kryterium :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :)
    Zapraszam do siebie
    http://wika5466.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nice post!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie spotkałam się z kremami tej firmy, ale jak to ja, muszę wszystko przetestować!

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi zachęcająco. Jak już dobiję do 25 roku to zapewne mocniej zainteresuję się takimi kremami. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremy wydają się całkiem niezłe, ale cena jest przerażająca xd

    passionsmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Musiałabym wypróbować :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowny blog i piękne zdjęcia :)
    Będę wpadać częściej ~!

    http://paulinaborek.blogspot.com/ zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam żadnego.

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe kremy, dosyć wysoka ocena
    ale nie wiem czy nadadzą się do mojej cery :)
    świetna recenzja !
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam totalnie tej marki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oj kuszą mnie te kremy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice review! Thanks for sharing!

    xo
    http://thepinkporcelaindoll.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego z tych, ale właśnie szukam jakiegoś do porządnego nawilżenia cery więc chyba mnie zachęciłaś ;)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie że się sprawdziły! A te słoiczki urocze!<3

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne opakowania :) nigdy nie miałam, ale może spróbuje :) w wolnej chwili zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie kosmetyki nie ma moją kieszeń. Juz chyba wolę "zwykłe" kremy z drogerii za kwotę 4 razy mniejszą :) Ale jako prezent na pewno świetny :)

    Pozdrawiam! i zapraszam na Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również słyszałam o nich wiele dobrego muszę któryś kupić i dać do przetestowania kuzynce bo uwielbia takie perełki.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że wpadłaś na mojego bloga! Zachęcam do udzielania się jest to dla mnie bardzo ważne jak dzielimy się wspólnymi recenzjami i opiniami. Jak i również zachęcam do obserwacji mojego bloga. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Sylwia !