wtorek, 1 grudnia 2015

Michael Kors- etui na ipada. RECENZJA


To będzie recenzja etui na tablet na którym się niestety zawiodłam. Ohh ahhh Michael Kors cieszyłam się jak dziecko więc i byłam pewna że będzie mi służyć i służyć gdyż mam i również z tej samej serii etui na telefon. Czarny klasyczny czyli taki jak lubię bardzo mi się podobał więc się z nim nie rozstawałam. Użytkowałam go około pół roku i nagle patrzę materiał zaczął pękać na zgięciach. Wiem, że nic nie jest wieczne ale miałam nadzieje gdzie tam nadzieje byłam pewna, że dłużej mi to będzie służyć w końcu to MK. Oddałam go do reklamacji zobaczymy jak ta sprawa się zakończy..





Widzę, że dużo osób ma torebki z MK jak jest tu ktoś kto ma to napisz mi w komentarzu jak te torebki się utrzymują i jaki czas ją już użytkujesz ;)

I mamy pierwszy grudnia, jak ten czas szybko mija. Już niedługo święta i nowy rok. Mam nadzieję, że w grudniu znajdę czas na napisanie jeszcze postu więc do następnego ;**











17 komentarzy:

  1. Stylowe etui, skóra lubi pękać na zgięciach, zawsze warto ją zabezpieczyć jakimś impregnatem do skóry, np olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. po tej firmie i domyślam się, bardzo wygórowanej cenie spodziewałabym się czegoś więcej

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po tej firmie oczekiwałabym dłuższej możliwości użytkowania :( mam nadzieje ze pieniążki oddadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda naprawdę dobrze i prawie nie widać tych pęknięć na zgięciach :)
    Ale jak też mówiłaś, nic nie jest wieczne :)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne etui na tableta. Ja nigdy nie miałam nic z tej marki.
    Może wspólna obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałam ci życzyć wszystkiego co najlepsze.
    Więcej obserwatorów i komentarzy, a także dalszego rozwijania się.
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne etui :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Az ciezko w to uwierzyc! Moja mama ma zwyle etui z samsunga i sprawuje sie dobrze, albo trafilas na kiepska sztuke albo MK jest przereklamowany... Ciesze sie ze przynajmniej torebki sa dobre :)

    Zapraszam na mojego bloga! http://vframlii.blogspot.nl/ Mieszkam w Holandii a no moim blogu opisuje glownie podroze, swieta czy zwyczaje ktorych nie ma w polsce ale tez stylizacje! Napewno nie bedzie nudno! Zachecam do obserwowania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Etui na telefon z MK mam dwa jeden taki sam jak ten co do Ipada i taki zwykła case i ten case jest super ale ten do Ipada i do tel oddałam bo zaczęło pękać po kilku miesiącach. Mam świadomość że nic nie trwa wiecznie ale po tak dużej cenie oczekiwałam dłuższego użytkowania.

      Usuń
  9. Ja swoją torebkę z MK mam 2 rok i muszę powiedzieć, że wcale taka super nie jest. Nie rozumiem jak projektant może taki badziew puszczać. Nie wiem, może trafiłam na jakiś błąd w produkcji czy co, ale na początku zaczęła pękać na rączkach, potem zaczęły się rączki całkowicie odrywać. Przyznam szczerze, że jestem zawiedziona i nie wiem, czy zamówię cokolwiek jeszcze.
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo wszystko wygląda bardzo eleganacko :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !