niedziela, 14 lipca 2013

Sesja zdjęciowa Ani.


Mów mi tak aż Ci nie powiem, że masz przestać.
Mów mi tak aż nie położę nas spać. Chodź i powiedz
mi słowa słodkie jak delicje o których wiemy tylko
MY.


Było chłodno, oczekiwałyśmy słonecznego dnia, lecz się nie pojawiło ale dałyśmy sobie radę i bez. Lubię tak intensywne dni, gdy cały dzień mam zaplanowany. Dawno tak miło i przyjemnie mi się nie współpracowało. Ania przemiła , śliczna dziewczyna była przygotowana do sesji. I zaczęłyśmy działać. O to wyniki: 












I My :D




Buziaki ;* 

I co sądzicie ? 

4 komentarze:

Cieszy mnie fakt, że wpadłaś na mojego bloga! Zachęcam do udzielania się jest to dla mnie bardzo ważne jak dzielimy się wspólnymi recenzjami i opiniami. Jak i również zachęcam do obserwacji mojego bloga. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Sylwia !