poniedziałek, 7 stycznia 2013

Sesja zdjęciowa Pauliny.

Witajcie !

Jest około 1:00 a mnie dopadła bezsenność.. straszenie tego nie lubię jak wiem że jutro czeka mnie pracowity dzień. Umówiłam się z kobitką w Douglasie ale chyba odwołam spotkanie bo nie wstanę :( a potem do pracy. Ostatnio zakupiłam sobie kilka "drobiazgów" kosmetycznych i się w tą całą magię będę zagłębiać coraz bardziej:) miałam tu częściej zaglądać ale jakoś brak czasu żeby zrozumieć cały ten "mechanizm" bloga, a ja nie mam cierpliwości chyba do tego.. wstawię sesje z Pauliną która odbyła się w lato 2012.


Miłego oglądania i czekam na jakieś opinie, pozdrawiam!


fot: Sylwia Kalinowska
Modelka: Paulina Podlewska



fot: Sylwia Kalinowska
Modelka: Paulina Podlewska


fot: Sylwia Kalinowska
Modelka: Paulina Podlewska


 fot: Sylwia Kalinowska
Modelka: Paulina Podlewska


fot: Sylwia Kalinowska
Modelka: Paulina Podlewska

  
fot: Sylwia Kalinowska
Modelka: Paulina Podlewska

8 komentarzy:

  1. Zdjęcia piękne :)

    A co sobie za kosmetyki zakupiłaś ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam kuferek z paletami, lakiery do paznokci , krem, żel do mycia twarzy ;)

      Usuń
  2. Kupujesz kosmetyki w Douglas ? to musisz być nadziana, zrób foty i notkę na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak? a potem napiszesz, że się chwalę ?:D no bo jestem nadziana haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcie i śliczna kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna dziewczyna i cudo zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. czwarte, te uśmiechnięte... jest po prostu magiczne!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że wpadłaś na mojego bloga! Zachęcam do udzielania się jest to dla mnie bardzo ważne jak dzielimy się wspólnymi recenzjami i opiniami. Jak i również zachęcam do obserwacji mojego bloga. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Sylwia !