niedziela, 20 czerwca 2021

Najlepsze perfumy na lato.


Cześć ŚWIAT! 

Sezon na upały uważam za otwarty ;) więc czas na zapachy lżejsze, kwiatowo-owocowe. Przygotowałam więc moje trzy propozycje zapachowe które posiadam w swojej kolekcji i w tym sezonie będę używać. Wybrałam również jeden zapach idealny na wieczorne wyjścia na miasto bądź na randkę. Ważne w tym okresie jest to, żeby przerzucić się z ciężkich zapachów na coś lekkiego i przyjemnego. Ciężkie zapachy zwłaszcza w cieplejsze dni są męczące i duszące nie tylko dla nas ale i również dla innych. Zapraszam więc do zapoznania się z moimi propozycjami oraz podzielcie się w komentarzu na jakie zapachy wy stawiacie latem. Na pewno ktoś z propozycji skorzysta ;)



DOLCE&GABBANA - Dolce

Lekkie perfumy mają to do siebie, że można ich używać zawsze. Nie ważna jest okazja. I tak jest z tym perfumem. Ten zapach kojarzy mi się tylko i wyłącznie z latem. Delikatna, kwiatowa nuta która podkreśla lekkość i kobiecość. Sam zapach to połączenie Neroli i kwiatu Papai, które przechodzą w akordy białej lilii wodnej oraz białego żonkila, doskonale łączy się z białą Amarylisą Afrykańską. Kompozycja z białych kwiatów podkreśla wyjątkowość tego zapachu. 

* głowa: papaja i neroli
* serce: lilia wodna, narcyz, amarylis, lilia
* podstawa: kaszmir, piżmo
* charakter: owocowe, kwiatowe

Dostępne, podlinkuje strony gdzie można dostać te perfumy: 

Douglas    Notino   Sephora   Tagomago   Empik



DKNY - BE DESIRED

Ten zapach towarzyszy mi już długie lata ;) Słynne jabłko które mam w trzech wariantach ale ten najbardziej pasuje mi na lato. Zapach który należy do grupy owocowo-kwiatowej, orzeźwia w upalne dni i przyciąga uwagę. Skryte w niej pomarańcze, grejpfruty i czarna porzeczka mieszają się z kwiatowym liściem fiołka które nadają takiej świeżości i pobudzenia. 

* głowa: pomarańcza, grejpfrut, czarna porzeczka
* serce: jaśmin, olejek róży tureckiej, akacja, liście czarnej porzeczki
* podstawa: drzewo kaszmirowe, drzewo bursztynowe, cedr
* charakter: owocowe, kwiatowe

Dostępne, podlinkuje strony gdzie można dostać te perfumy: 

Notino   SuperPharm   Rossmann   



COLLISTAR - PROFUMO DELL AMORE

Orzeźwiająca mgiełka do ciała i włosów. Zapach który długo się utrzymuje więc używam go latem zwłaszcza w okresie gdy jadę do pracy rowerem. Sprawdza się idealnie i jest bardzo wydajny. esencjonalne olejki z róży i ekstrakty owocowe, relaksują i odświeżają ciało i włosy. 

* głowa: mandarynka, bergamotka
* serce: róża, peonia, magnolia, orchidea, czerwone jagody
* podstawa: drewno cedrowe
* charakter: owocowe, kwiatowe

Dostępne, podlinkuje strony gdzie można dostać te perfumy: 

Rossmann



Tiffany & Co.

I to jest zapach który pokochałam od pierwszego powąchania ;) Nie będę ukrywać cena robiła swoje dlatego nie zdecydowałam się na niego od razu. I tak bywałam w perfumerii i go wąchałam za kazdym razem i miłość do niego nie przechodziła. Aż pewnego razu nabyłam go w super cenie w zestawie właśnie z tym maleństwem oraz z balsamem <3 więc razem miałam aż 80ml + 50ml balsamu. Nawet nie wiecie ile dało mi to radości ;D
Myślę, że chyba nie ma osoby która by nie kojarzyła tej marki. Luksus aż bije po oczach. Każdy szczegół jest dopracowany. Sam flakon trafia w moje gusta. Szczerze mogłabym pisać i pisać ale wracając do samego zapachu. Ten zapach jest tak elegancki, że jak planuje go użyć to muszę się odpicować od góry do dołu ;D to jest takie uzupełnienie całości. Idealny na lato ale używam go nie tylko w tę porę roku. Ultra kobiecy pełen tajemniczości oraz wzbudza zainteresowanie jak i mężczyzn ale i kobiet. Bardzo komplementujący zapach. Wiecie po czym można poznać, że dany perfum jest wasz? Że po spryskaniu z czasem go już nie czujecie. Zagłębiłam wiedzę na ten temat, sprawdziłam to i tak właśnie jest. I tak miałam z tym zapachem. Myślałam, że on jest mega nie trwały. I owszem my go przestajemy wyczuwać ale inni go czują i to intensywnie. Sprawdźcie to koniecznie ;)
Jest to zapach kwiatowy. Czuć świeże połączenie bergamotki, cytryny i zielonej mandarynki. Po chwili rozkwita jak łąka irysów, którą uzupełniają delikatne płatki róż. 

Koniecznie powąchajcie ten zapach !

* głowa: zielona mandarynka
* serce: kwiat irysa
* podstawa: paczula, piżmo
* charakter: owocowe, kwiatowe

Dostępne, podlinkuje strony gdzie można dostać te perfumy: 

Sephora   Notino


Powyżej zostawiam Wam pytanie. Chętnie poznam coś nowego. Wiec czekam na Wasze propozycje. 


Buziaki S.

15 komentarzy:

  1. U mnie przez okrągły rok ten sam zapach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz pokaźną kolekcję perfum. Koniecznie muszę poznać te zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  3. w taki upał ciężko coś dobrać, wiele mnie drażni... teraz lubię chłodne nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W upały rezygnuje z perfum - stawiam zazwyczaj na jakieś mgiełki ☺
    Będę w Rossmanie, to sprawdzę ten zapach Collistar - myślę że spodoba mi się 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że zapach wszystkich tych perfum mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Exactly what i was looking for. Can you write on Coordinate Microscope Suppliers In India as well.

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfumy Dolce Gabbana i Tiffanym to moje wielkie marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego zapachu, ale wyglądają zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na lato uwielbiam tylko lekkie zapachy. Zbyt mocne wywołują u mnie migrenę. Ostatnio używam cytrusowe nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych zapachów, ale Dolce&Gabbana zaciekawiły mnie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe zestawienie- kusi mnie ten DKNY - muszę sprawdzić na skórze- czy to faktycznie zapach dla mnie bo zapowiada się dobrze :-)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. znam te zielone DKNY :) sowjego czasu to były moje perfumy marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oprócz DKNY Be Desired, który bardzo lubię, nie znam żadnego z przedstawionych przez Ciebie zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam z nich tylko Be Desired :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !