środa, 5 maja 2021

Projekt DENKO marzec/kwiecień2021


 

CZEŚĆ ŚWIAT! 👋


Czy u mnie kiedykolwiek była seria PROJEKT DENKO?! Może tylko raz umieściłam taki wpis. Zazwyczaj po użyciu produktów, opakowanie po nim lądowało w śmietniku. Zauważyłam chęć wiedzy na temat moich zużytych produktów na moim INSTAGRAMIE gdzie jestem zdecydowanie aktywniejsza, często mnie pytacie czy skończyłam testować dany produkt oraz co o nim sądzę. Więc stwierdziłam, że taką serie najlepiej będzie wprowadzić tutaj w postać pełnego postu. Choć nie będą to posty co miesiąc. Będę się starała je umieszczać jak zbiorę odpowiednią pulę zużytych przeze mnie produktów. Co sądzicie o takim rozwiązaniu ?? 



Peeling oczyszczający od L'oreal Paris to jest produkt który trafił do mnie dość przypadkowo. Promocja w drogerii! Wtedy mnie zdecydowanie ponosi podczas zakupów. I tak właśnie wzięłam do przetestowania tej marki dwa peelingi. Konsystencja peelingu bardzo przyjemna, posiada drobne drobinki peelingujące w dużej ilości. Nie podrażnia i nie wysusza skóry, a wręcz jest delikatna i przyjemna w dotyku. Używałam go wraz ze szczoteczką elektryczną więc w przyjemny sposób pozbywałam się martwego naskórka. Zapach jest przyjemny i świeży. 

- czy polecam ten produkt? ZDECYDOWANIE TAK
-
czy wrócę do niego ponownie? ZDECYDOWANIE TAK


Emulsja do twarzy Douglas BEAUTY SYSTEM more than moisture działa łagodząco i intensywnie nawilżająco. Lekka i delikatna formuła. Pompka jest ogromnym atutem. Produkt już nie jest dostępny w sprzedaży. 

- czy polecam ten produkt? JEST OK ALE SZAŁU NIE MA
- czy wrócę do niego ponownie? NIE, PRODUKT JEST JUŻ NIEDOSTĘPNY W SPRZEDAŻY


Peeling detoksykujący do twarzy marki Bielenda w 99% składników pochodzenia naturalnego. Na początku zapach troszkę mnie drażnił ale się przyzwyczaiłam. Kolor również jest ciekawy, mega zielony. Podczas wmasowania produktu czuć drobinki które fajnie złuszczają naskórek. Czuć na skórze oczyszczenie oraz nawilżenie. 

- czy polecam ten produkt? ZDECYDOWANIE TAK
- czy wrócę do niego ponownie? ZDECYDOWNIE TAK


Emulsja do twarzy Sensai Cellular Performance 1 LIGHT próbka. To jest produkt do skóry dojrzałej. Działa przeciwstarzeniowo. Przyjemnie nawilża skórę, ujędrnia nadaje jej świeżości. Jak na taką małą próbeczkę mega jest wydajny. Jestem zachwycona. Kupię w przyszłości pełnowartościowy produkt.

- czy polecam ten produkt? ZDECYDOWANIE TAK
- czy wrócę do niego ponownie? ZDECYDOWANIE TAK


Płyny micelarne od Eveline Cosmetics są od dłuższego czasu moimi ulubieńcami. Świetnie usuwają makijaż i przede wszystkim nie podrażniają moich oczu oraz skóry. 

- czy polecam te produkty? ZDECYDOWANIE TAK
- czy wrócę do nich ponownie? ZDECYDOWANIE TAK mam zapas😁


Krem do twarzy Dermedic hydra in2 o tym cudownym kremie pisałam już post wiec tam Was zapraszam KLIK. Jak widać na załączonym obrazku po prostu go KOCHAM. 

- czy polecam ten produkt ? ZDECYDOWANIE TAK
- czy do niego wrócę ponownie ? ZDECYDOWANIE TAK mam zapas 😁



Podkład do twarzy od Rimmel Match Perfection w kolorze 100 IVORY. Używam go już od dobrych paru lat. Głównie nakładam go na co dzień do delikatnego makijażu. Jedna warstwa daje delikatne, naturalne krycie. Na moje potrzeby jest idealny. Zdecydowanie mój ulubieniec. 

- czy polecam en produkt? ZDECYDOWANIE TAK
- czy wrócę do niego ponownie? ZDECYDOWANIE TAK mam zapas 😁


Tusz do rzęs od Eveline Cosmetics Royal Volume. Kompletnie nie moja bajka i mi się nie sprawdziła. Tak jak kocham maskarę tej marki z serii Volumix Fiberlast to ta jest tragiczna. Mega skleiła mi rzęsy, szczoteczka nie współgrała z moimi rzęsami. Nie, Nie i jeszcze raz nie. 

- czy polecam ten produkt? ZDECYDOWANIE NIE
- czy wrócę do niego ponownie? ZDECYDOWANIE NIE


W całej okazałości moje DENKO. W końcu mogę wywalić te puste opakowania 😂 muszę zorganizować miejsce na następne zużyte produkty.  


Buziaki i pozdrawiam Was serdecznie 💓

34 komentarze:

  1. Bardzo fajne denko. Chętnie przetestuję płyn micelarny z Eveline Cosmetics :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę,że większość kosmetyków na plus!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne denko! Kilka produktów znam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Krem Dermedic bardzo mnie zainteresowal :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie Ci polecam. Można go dorwać w super cenie 11,99 ;)

      Usuń
  5. Najbardziej zaciekawiła mnie emulsja do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez używam tego podkładu już od dłuższego czasu i jestem z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, ile ciekawych produktów, zwłaszcza pierwszy i trzeci bardzo mnie zainteresował. Uwielbiam testować formuły oczyszczające :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh very interesting products darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam tych marek. Akurat szukam czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, ze większość się sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam z tej seri z Loreal żel do mycia twarzy - polubiłam go. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że wszystko oprócz tuszu się sprawdziło. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam jedynie peeling. Bardzo fajny jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super denko i piękna oprawa graficzna zdjęć, masz śliczną łazienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej chyba zaciekawił mnie peeling z Bielendy :)
    Pozdrawiam, ciekawy wpis
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten podkład bardzo lubię, RIMMEL jako jedyna marka póki co, ma kolor idealny dla mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja szczerze przyznam, że żadnego z tych kosmetyków nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podkład z Rimmel kojarzę -sama go bardzo lubię ,podobnie jak ten płyn micelarny Eveline ☺
    Szkoda że ta emulsja z Douglasa ,nie jest już dostępna - miałam kilka produktów z tej serii ,całkiem ok były
    O tym tuszu Eveline , czytałamsporo negatywnych opinii
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię płyny micelarne od Eveline :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Sporo ciekawych produktów- moją uwagę zwrócił przede wszystkim produkt marki Sensai- muszę sie zapoznać z nim bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo tych kosmetyków :) Ja ostatnio też minimalizuję kosmetyki i zużywam tyle ile się da, bo mam tego nadmiar :D Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. w sumie z Twojego denka to kojarzę kremy z Dermadic ;D tylko nie wiem czy miałam te konkretne ;D czy jakieś inne wersje

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio zużyłam nawilżający płyn micelarny Eveline z Biedronki, ale niezbyt dokładnie domywał makijaż oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie muszę w końcu przetestować ten podkład od Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Great post! tnks for sharing! x

    OdpowiedzUsuń
  26. Również miałam ten peeling Loreal i bardzo go polubiłam. Aktualnie używam żel od nich podobny i też jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  27. No proszę, ja jeszcze żadnego z tych produktów nie testowałam, a widzę, że w Twojej opinii wypadły one pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !