piątek, 2 kwietnia 2021

Podróże w dobie pandemii.



CZEŚĆ ŚWIAT! 


Pokochaliśmy Trójmiasto, zdecydowanie. Mamy tutaj bardzo dużo pozytywnych wspomnień. Będziemy tutaj wracać dość często. W dobie tego co panuje na całym świecie. Nasze wyprawy bardzo się ograniczyły z wiadomych przyczyn ale zdecydowanie za długo to trwa i już nie wytrzymaliśmy ;) 

Zaczęliśmy od spaceru po Molo w Sopocie. Ku naszemu zdziwieniu było tyle ludzi co w sezonie letnim ;) a co było dla nas HITEM to, że w tym mieście ludzie nie "noszą" maseczek. Owszem były wyjątki ale duża większość osób była bez. Powiem szczerze człowiek trochę poczuł się tak normalnie. 




Powyższe zdjęcie muszę wytłumaczyć:D a mianowicie nie mam pojęcia do dnia dzisiejszego co ja miałam na myśli robiąc tę pozę jak i minę :) haha mega śmieszy mnie to zdjęcie. 



Było tak tłoczno, że przeszliśmy większą część Molo i "uciekaliśmy" stamtąd. Muszę wspomnieć o tym, że zaparkowanie gdzieś w miarę blisko Molo to graniczy z wielkim cudem :) ale skorzystaliśmy z parkingu podziemnego bez żadnych przygód :)



Stary zapragnął kawusi ;) więc i ja się skusiłam choć wielką kawoszką nie jestem ale musze przyznać, że ta sezonowa była pyszna. Szkoda że jej już nie ma...

Ruszyliśmy dalej do naszej GDYNI <3 




Ile wspomnień mamy z tego miejsca <3 sam budynek Sea Tower mnie osobiście bardzo zachwyca. A widoki z są niesamowite. 



KOCHAM te zachody słońca <3 było pięknie. Będę tutaj wracać nie tylko we wspomnieniach. 

40 komentarzy:

  1. Nie byłam jeszcze ani razu w Trójmieście. Też widuję ludzi bez maseczek. I cóż, sama wolałabym jej nie nosić, tym bardziej, że robi się ciepło. Bardzo przyjemnie ogląda się Twoje zdjęcia z Sopotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz zobaczyć ;) Może w końcu zniosą te maseczki choćby na świeżym powietrzu ;)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! Mam nadzieje, że trochę wypoczęłaś. Ja szczerze trochę boje się na dłużę podróże w czasie pandemii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to szczęście, że w Gdyni mieszkam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trójmiast to moje ulubione miejsce w Polsce. Raz w roku muszę je odwiedzić. Teraz mam dylematy ale może do lata sytuacja się zmieni. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne fotki :)
    Chciałabym kiedyś odwiedzić Trójmiasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te zdjęcia 😁

    Obserwatorka z IG 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie byłam w Trójmieście...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że skosztowałaś trochę normalności. Ja też za nią tęsknię. Dawno nie byłam w Trójmieście. Fajnie by się było znowu wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! Chętnie kiedyś odwiedzę Sopot :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że Gdynia tak Ci się spodobała 😉 mieszkam tu od u lat i jeszcze mi się nie znudziła 🥰

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, ze świetnie się tam bawiłaś. Tęskni mi się za normalnymi wycieczkami, atrakcjami, otwartymi sklepami... :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam klimat tych miast! <3
    Świetne ujęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne fotki :) Widać, że świetnie się bawiliście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne fotki :) Widać, że świetnie się bawiliście :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Aż się stęskniłam za Trójmiastem. Ostatni raz byliśmy w Gdańsku tuż przed pandemią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że wypad się udał :) Ja mieszkam w Gdański i uwielbiam Trójmiasto :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie jest w Trójmieście, zimą tam jeszcze nie byłam ��

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna wycieczka i super klimat. :) Ahhh niech już wrócą normalne czasy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już wyczekuje z utęsknieniem tej normalności.

      Usuń
  19. Ale tam jest pieknie. Muszę się kiedyś wybrać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie całe Trójmiasto ma super miejsca do zobaczenia;)

      Usuń
  20. Fajne, wesołe zdjęcia. Pełne optymizmu i radości. Aż miło się patrzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia! <3
    Od dziecka uwielbiam Trójmiasto. W ubiegłym roku wybrałam je też na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ci powiem szczerze, że za młodych lat :D to ja nie lubiłam jeżdzić nad morze ;) ale teraz się to zdecydowanie zmieniło.

      Usuń
  22. O jej, ile śniegu! I jakie piękne, pozytywne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam serdecznie ♡
    Świetne zdjęcia, naprawdę piękne :) Udana wycieczka, będą wspomnienia na lata :) Sama bardzo bym chciała odwiedzić trójmiasto, jeszcze nigdy tam nie byłam. Mieszkam po drugiej stronie polski :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. jeny jak ja bym chciałą gdzieś pojechac! a teraz w sumie miesiąc przed porodem to może być ciężko haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojoj to rzeczywiście lepiej nie ryzykuj! ;) szczęśliwego rozwiązania ;)

      Usuń
  25. Super zdjęcia! Życzę miłego weekendu :D

    Pozdrawiamy ♥
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem z rewizytą😃
    Pięknie zdjęcia z odcieniem błękitu💙🤗
    Podróżować, to ja od dawna tylko do lekarzy jeżdżę-niestety!
    Pozdrawiam miło i życzę udanej majówki🍩☕🌞🌼😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie byłam nigdy nad morzem, zdecydowanie bliżej mi w góry, ale może kiedyś się wybiorę. Myślę, że warto odwiedzić tamte rejony chociaż raz w życiu :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Looks like you guys had a lot of fun. Such lovely photos <3 I also love your outfit, looks very cozy.

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !