środa, 2 listopada 2022

Jesienne spacerowanie ;)


CZEŚĆ ŚWIAT!

Tegoroczna jesień nas rozpieszcza ;) jest tak przyjemnie, że chce się spacerować i spędzać czas na świeżym powietrzu. Właśnie wróciłam z wieczornego spaceru z @demoniastyy któremu też taka pogoda odpowiada i uwielbia długie spacery i zabawy ;)


Ostatnio chyba za bardzo polubiłam się z sieciówką ZARA ;) przez te zakupy to mój portfel zaczyna płakać ;( ale w tym płaszczyku się po prostu zakochałam <3 i nie ma dnia gdy mam go ubranego aby ktoś się nie pytał skąd jest ;) słyszałam, że wiele osób ma problem z rozmiarami, ja akurat jak na razie wybieram "na oko" wszystkie rzeczy i niestety wszystkie na mnie pasują ;D te kolejki jakie są do przymierzalni w tej sieciówce to mnie przerażają ;) zdecydowanie najlepiej się wybrać do galerii z samego rana i najlepiej w środku pracującego tygodnia wtedy da się wszystko na spokojnie obejrzeć i po przymierzać ;)



A Wy gdzie najcześciej robicie zakupy ciuchowe ?









Ostatnio na instagramie widzicie mnie w tej pomadce i dostałam wiele pytań o nią ;) kolor jest boski i świetnie się utrzymuje na ustach ;)
Eveline Cosmetics nr. 501 Velvet Matt








Pozdrawiam Was i do następnego <3











22 komentarze:

  1. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz. Też lubię rzeczy z Zary, może nie wszystko, ale te co mam lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przychodzę z rewizytą, więc chciałam się przywitać i od razu powiedzieć, że płaszczyk bardzo mi się podoba. Ja ostatnio najczęściej kupuję przez internet, jakoś tak się składa :) Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy kapelusik <3 Muszę sobie taki sprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna jesienna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna stylizacja :) U mnie zakupy tam gdzie akurat wpadnie coś w oko ;) Pozdrawiam ciepło :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne jest to wierzchnie wdzianko:) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak, październik w tym roku był wspaniały :) Świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie Tobie w tym płaszczyku. Zaglądam do Zary ale jakoś chyba to nie mój styl chociaż płaszczyk super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne masz włosy, długość jak i wygląd robi wrażenie. No i ładnie Ci w kapeluszu :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh very cute style darling
    Great photos

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojoj, jaki piękny kapelusz! :) Świetne, klimatyczno-jesienne ujęcia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się twoja stylówka, zwłaszcza płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Cudowne zdjęcia! Śliczna stylizacja, wyglądasz naprawdę pięknie w tym outficie :) Ja zakupy ciuchowe najczęściej robię w second handach, tak, zdecydowanie jestem lumpeksiarą ^^ Często też zamawiam coś przez internet :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio szukałam płaszcza w sieciówkach i wpadł mi jeden w oko w Reserved. Choć myślałam, że w Zarze uda mi się znaleźć jakieś cudo, ale niestety bezskutecznie... A tu proszę. Tego modelu nie widziałam! :D Super w nim wyglądasz. Nie dziwię się, że go zakupiłaś. Portfel chwilę popłacze, ale był to dobry wybór :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk cudny,nie dziwię się że skradł Ci serducho 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Wyglądasz obłędnie, po prostu perfekcyjnie! Wszystko mi się podoba, ten płaszczyk, buty, nawet parasol! Ja najczęściej kupuję w lumpeksach, dzięki temu mój portfel aż tak nie płacze. :D Szczęśliwego Nowego Roku! 🎉

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !