czwartek, 31 grudnia 2020

PIXI + C vit - Olejek regenerujący

 


CZEŚĆ ŚWIAT! 

Jeszcze nie znalazłam olejku do twarzy który by moja skóra tolerowała który bym polubiła. Do tego momentu...


Markę PIXI znam już bardzo długo. Jedne produkty mi średnio odpowiadają ale i są takie które świetnie się sprawdzają. 

Jednym z tych produktów jest trójfazowy olejek regenerujący z witaminą C który testuje już drugi miesiąc. I na tyle się polubiliśmy, że stał się moim ulubieńcem. Przełomową recepturę którą posiada ten olejek sprawia, że skóra jest odżywiona, rozświetlona, ujednolicona oraz nadje jej promienny wygląd. Jedna pompka produktu rozgrzana w dłoniach delikatnie wklepując w skórę sprawia, że olejek wchłania się natychmiast. Ma lekką konsystencję, świetnie nawilża, wygładza i przygotowuje ją pod makijaż. W składzie mamy wspomnianą wyżej witaminę C, kurkumę oraz olejek z marchwi. Idealnie sprawdza się jako baza pod makijaż. 

Znacie ten olejek? 
Jaki jest Wasz ulubiony ? 



KOCHANI, wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU 2021 aby zdecydowanie był lepszy od tego !!!



36 komentarzy:

  1. Po wielu niepowodzeniach nie testuję już olejków do twarzy... Ale włosy to co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam takiego olejku, ale niewykluczone, że dam mu szansę w przyszłości. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam innych olejków, które- na szczęście- moja skóra toleruje. Dla mnie 2020zł był całkiem dobry! :D
    Życzę aby Twój 2021 był cudowny, ściskam!

    zapraszam również do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bym chciała go spróbować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię olejki do twarzy ale tego jeszcze nigdy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kosmetykach Pixi sporo już czytałam, ale niestety jeszcze żadnego nie miałam. Olejek brzmi ciekawie :)
    Wszelkiej pomyślności w 2021 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego olejku nie znam, ale słyszałam o tej marce dużo pozytywnych opinii. Ja ogólnie lubię różne olejki i moja skóra dobrze na nie reaguje, stosuję aktualnie olejek z granatu i z awokado, mieszam sobie z kremem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego olejku, ale lubię takie z witaminą C właśnie.
    Jeszcze raz wszystkiego dobrego w nowym roku ☺️🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej nie używam olejków do twarzy. Firmę znam, ale tylko z innych blogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego olejku, ale uwielbiam wszystkie zawierające witaminę C :)
    Ten chętnie przetestuję :D
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię kosmetyki z vit c, więc pewnie polubiłabym i ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że pixi nawet ma takie olejki. Koniecznie musze go zapisać na listę do kupienia i jak skończę mój olejek wygładzający z resibo to na pewno się ten z Pixi skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Markę znam niektóre kosmetyki mają fajne. Lubię jak zawierają witaminę C.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten olejek od Pixi to dobra rekomendacja dla mojej siostry. Z pewnością pokocha jej formułę, którą są naturalne składniki.

    Szczęśliwego Nowego Roku 2021��. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  15. O kosmetykach tej firmy wiele czytam na różnych blogach. Sama nie miałam od nich nic używać. Produkt wyglada interesująco, gdy będę miała okazje może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam teho olejku ale mam chetke go poznać. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Markę znam, chociaż o tym olejku pierwszy raz słyszę. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Póki co nie potrzebuje takich specyfików, ale kto wie co będzie za kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego olejku, ale chętnie go kiedyś przetestuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam okazji testować mazideł Pixi:) skrajne opinie o nich są z tego co widziałam na blogach i jutubach:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej marki, mi olejki za bardzo nie służą, wolę mocno odżywcze kremy do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo zawsze chciałam mieć coś z pixi

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie olejki strasznie zapychały ,tak więc odpuściłam je sobie ...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj ♡
    Jeżeli chodzi o olejki do twarzy, to ja dopiero testuję te produkty :) Mam jeden i moja cera nawet się z nim polubiła, chodź czuję że to nie do końca jest to :)
    Wspaniała recenzja!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego olejku, ale mam ochotę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz widzę ten olejek na oczy. Zaciekawiłaś mnie nim bardzo, ponieważ lubię witaminę C.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam olejki w pielęgnacji, szczególnie te z dodatkiem witaminy C :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam i jest rewelacyjny! :) Polecam każdemu :)

    https://profashionworld.blogspot.com/2020/12/zimowa-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  29. tak jak Ty, szukalam odpowiedniego olejku do twarzy. i przez przypadek trafilam na HEMP BIO-VITALITY NUTRITION OIL, on mi przypasowal najbardziej ;) w ogole korzystam z kosmetykow na badzie cbd, bo jakos najlepiej moja cera na nie reaguje. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam i nie używam, ale ten wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam znam ale dopiero niedawno zaczęłam go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie stosowałam olejków do twarzy, może warto to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Markę znam, ale nie miałam jeszcze okazji wypróbować ich produktów ;) Ten olejek wygląda naprawdę obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Choć nie miałam żadnego kosmetyku tej marki to strasznie się czaję, żeby coś wypróbówać. No i kochana... bardzo mnie tym olejkiem zainteresowałaś! uwielbiam takie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń

"W tej witrynie są wykorzystywane pliki cookie, których Google używa do świadczenia swoich usług i analizowania ruchu. Twój adres IP i nazwa klienta użytkownika oraz dane dotyczące wydajności i bezpieczeństwa są udostępniane Google, by zapewnić odpowiednią jakość usług, generować statystyki użytkowania oraz wykrywać nadużycia i na nie reagować."
Wchodząc oraz zostawiając komentarz na moim blogu akceptujesz te zasady oraz Politykę Prywatności Google.


Miło mi, że tu wpadłaś. Może zostaniesz ze mną na dłużej? :)
Mam nadzieję, że znalazłaś coś co Cię zaciekawiło. Ciesze się przeogromnie jak zostawiłaś ślad w postaci obserwacji, komentarza. Napędza mnie jak i inspiruje do tworzenia nowych zdjęć i wpisów.

Dziękuje, Sylwia !