piątek, 26 sierpnia 2016

Pierwsze małe rozdanie 26.08- 15.09.2016r.

Hej Kochane,

dziś kieruje post tylko do Pań, jest to moje pierwsze rozdanie takie szybkie i głownie będzie opierało się na INSTAGRAMIE. Otrzymałam paczkę z chińskiej stronki i chciałam się z tym podzielić. Przy okazji sprawdzę czy Was takie rozdania zainteresują. 

Warunki które trzeba spełniać aby wziąć udział w rozdaniu: 
* Obserwacja mojego bloga i instagram ---> klik 
* Skopiowanie mojej grafiki na instagramie i oznaczenie mnie na zdjęciu z hasztagiem #rozdanieskartist
*W komentarzu pod tym postem daj mi znać że bierzesz udział wraz z spełnionymi warunkami.



Biżuterię otrzymałam w takich woreczkach które nie prezentowały się ładnie więc je wyjęłam są nie używane, kosmetyczka z lakierami użyte tylko raz, cienie do powiek również raz, dwie próbki podkładu i pastę do oczyszczania twarzy która jest nowa i jest moim ulubieńcem od roku i chciałam aby ktoś przetestował i może również stał by się tym the best ;)

Ogłoszę wyniki 15.09.2016r. o godzinie 19.00 na snapchat: sk-artist


Sylwia. 

17 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda bo nie mam instagrama ale nagroda fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym nosiła biżuterię, to z pewnością wzięłabym udział.
    Na wiele kosmetyków mam także uczulenie, więc również to odpada.
    Pozdrawiam serdecznie
    http://bookparadisebynatalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkim powodzenia ,śliczna biżuteria
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rozdanie. Życzę wszystkim szczęścia. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za konkursami na instagramie :( Moim zdaniem instagram to taka prywatna galeria zdjęć, nie lubię tam dodawać zdjęć innych osób. Chociaż nagroda kusząca nie skorzystam. Sporo jest takich fajnych konkursów na insta, szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem jakoś nigdy mi się nie udaje :) Powodzenia dla wszystkich;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny konkurs :D

    http://velina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię rozdania, ale nie szczególnie mam do nich szczęście;D

    Wszystkim biorącym udział życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że wpadłaś na mojego bloga! Zachęcam do udzielania się jest to dla mnie bardzo ważne jak dzielimy się wspólnymi recenzjami i opiniami. Jak i również zachęcam do obserwacji mojego bloga. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Sylwia !