środa, 7 maja 2014

Met Gala 2014.

Majowa MET Gala to modowe wydarzenie miesiąca.

Która kreacja spodobała Wam się najbardziej. Było wiele piękności ale są i perełki , jakie ??


Sarah Jessica Parker




John Legend i Chrissy Teigen





Karolina Kurkova




Rita Ora

John Molner i Katie Couric




Designer Prabal Gurung i Hailee Steinfeld



Tabitha Simmons






David i Victoria Beckham





Zoe Saldana i designer Michael Kors





Emmy Rossum




Rosie Huntington-Whiteley




Lily Allen





Hugh Jackman and Deborra-Lee Furness




 Neil Patrick Harris and David Burtka




 Dita Von Teese




 Allison Williams




 Anna Kendrick




 Maggie Q



Michelle Williams





 Kendall Jenner




 Jessica Pare




 Nicole Richie




 Taylor Swift




Rihanna





Emma Stone and Andrew Garfield





 Jay Z and Beyonce


 Bradley Cooper




 Lupita Nyong'o


 Kim Kardashian and Kanye West




 Blake Lively and Ryan Reynolds




 Leighton Meester




 Amy Adams




 Ashley Olsen i Mary-Kate Olsen




 Katie Holmes




 Naomi Campbell




 Charlize Theron and Sean Penn




 Designer Phillip Lim and Solange Knowles





 Selena Gomez




 Johnny Depp i Amber Heard




 Anne Hathaway




 Shailene Woodley i Kirsten Dunst




 Kristen Stewart




 Kate Upton




 Frank Ocean




 Tom Brady and Gisele Bundchen




 Jessica Alba




 Reese Witherspoon





 Joshua Jackson and Diane Kruger




 Olivia Munn




 Naomi Watts and French actress Isabelle Huppert.




 Zooey Deschanel




 Benedict Cumberbatch




 Dakota Johnson




 Scott Campbell and Lake Bell




 Janelle Monae




 Sandra Lee




 Designer Joseph Altuzarra and Lea Michele


 Hayden Panettiere




 Robin Dearden and Bryan Cranston


 Sarah Silverman


 Idina Menzel


 Lena Dunham


 Chloe Grace Moretz


 Kristen Wiig


 Jake and Maggie Gyllenhaal


 
Dianna Agron


 Kate Mara


 Hugh Dancy and Claire Danes




 Kate Bosworth




 
Bee Shaffer, left, and Anna Wintour



26 komentarzy:

  1. fajnie :D
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post!!!
    http://www.summerwine.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że one w swoich strojach muszą zachować pewne standardy przewidziane na taką okoliczność, ale wiele (jak nie większość) kreacji wydała mi się niewygodna (treny, długie rękawy, monstrualne dekolty) albo niedobrana do figury. Są piękne, ale sama chyba nigdy bym czegoś takiego nie założyła - na szczęście występ na Gali mi nie grozi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kreacje są piękne :) ja już obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post :P
    piękne te sukienki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne inspiracje :)

    Jeśli możesz, kliknij w linki w tym poście: http://mimblox.blogspot.com/2014/05/wishlist.html. Bardzo mi na tym zależy, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię przepychu, niektóre suknie są aż abstrakcyjne jak dla mnie, ale myślę, że mogłabym wskoczyć w suknie Blake Lively :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i ciekawy blog. :) Na pewno będę wpadać częściej! W wolnej chwili zapraszam też do mnie http://divoces.blogspot.com/ :) Jeśli mój blog również Ci się spodoba co powiesz na wspólną obserwację? I bardzo proszę czy mogłabyś kliknąć w link do sklepu z którego jest narzutka w ostatnim poście? Bardzo mi na tym zależy, dużo czasu ci to nie zajmie a na pewno mi pomożesz.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Victoria Beckham jak dla mnie najładniejszą miała sukienkę ^^ I w cale nie mówię dlatego, że uwielbiam Davida xd

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    ♥ Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Rita Ora najpiękniej wygląda moim zdaniem !
    obserwuje , liczę po cichutku na rewanż ponieważ dopiero sie rozkręcam i każdy czytelnik jest dla mnie bardzo ważny .
    x1307.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Victoria i David <3 i wcale nie mówię to dlatego , że ich bardzo lubię :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Idina Menzel miala baardzo ladna suknie ;3
    zapraszam do nas na konkurs ;)
    http://www.4ever-souril.blogspot.com/2014/05/konkurs.html
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  13. nie chciałabyś więc czegoś przetestować u mnie z Oriflame? ;)
    http://pokochaj-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post ♥ ♥ ♥
    obserwujmy? ♥ ♥

    http://olefkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rihanna wyglądała cudownie!
    Obserwuję, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie sukienki są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie pięknie wyglądają, najmniej podobają mi się 'worki' a nie suknie, w których wcale nie wygląda się kobieco.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie najpiękniej prezentuje się Alison Williams i Anna Kendrick :))

    Wiem, że to trochę desperackie, ale mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki pod zdjęciami w nowym poście ? To moje pierwsze takie bloggerskie doświadczenie i bardzo bym chciała, żeby się udało :) z góry dzięki !
    http://volleyball-dreamer.blogspot.com/2014/05/lato-tak-poprosze.html

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba Kendall Jenner mi się podoba najbardziej, jeszcze Rihanna i Jessica Alba ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. w sumie Sarah Jessica Parker również mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Rihanna jak zawsze wygląda zabójczo :)


    blog- alexshia-a.blogspot.com
    instagram- http://instagram.com/alexshiaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Love the collection of amazing looks! Have a great week!!!
    I'm new follower hope you can follow me too)

    OdpowiedzUsuń
  24. Riri i Cara (której nie widziałam u Ciebie w galerii) wyglądały najlepiej!:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że wpadłaś na mojego bloga! Zachęcam do udzielania się jest to dla mnie bardzo ważne jak dzielimy się wspólnymi recenzjami i opiniami. Jak i również zachęcam do obserwacji mojego bloga. Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Sylwia !